søndag 22. januar 2012

Velkommenbilde

Jeg har brukt mye tid på hobbyrommet sammen med symaskinen i det siste. Et resultat av dette har blitt et velkommenbilde jeg har hatt i tankene lenge.

Her har jeg brukt uglemotiv fra løperen Morskjærlighet fra AnnaKa. Resten har jeg diktet selv. Som oppheng har jeg brukt en gren som jeg har malt med et tynt lag hvit hobbymaling. Dette for at grenen skal stå i stil med den hvite applikerte grenen på bildet. Begge grenene er pyntet med blader. På den hvitmalte grenen har jeg limt på vrengsydde blader - i samme stoff som de applikerte bladene på bildet.

4 kommentarer:

  1. Dette ble kjempefint, Birgitte! Alle må vel føle seg velkommen av så søte ugleg;)

    SvarSlett
  2. Lett å føle seg velkommen når man blir møtt av de søte uglene :)

    SvarSlett
  3. Så fint velkommen bilde :-) Jeg har kost meg med å titte på alle de fine Sheltie bildene av Bianca. Har du vært på utstilling med henne? Mye fint du har laget siden jeg var her sist.
    Klem Fra Seascape

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Seascape! Bianca er litt liten i forhold til rasestandarden, så hun er ingen utstillingshund. Men for meg er hun helt perfekt;) Vi prøver oss på lydighet- og agilitytrening:)

      Slett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer!
Om du ikke har egen blogg, er det bare å velge navn/nettadresse under "kommenter som". Så skriver du inn navnet ditt og kommentaren, før du trykker publiser.