lørdag 25. februar 2012

Tips til strikkekurven

I strikkekurven oppbevarer jeg alt som kan være nødvendig under strikkingen. Men når jeg har bruk for en saks eller nål, ligger det som oftest i bunn, under alle garnnøstene og strikkeprosjektene. Jeg ble lei av denne skattejakten og har derfor laget en liten løsning på problemet:)


Har sydd sammen to små poser, slik at de henger på hver sin side av kurven.




Så nå er posene fylt med diverse strikkenødvendigheter; post-it-lapper, målbånd, nålpute, strikkenåler, saks, penn osv. Syns det er så kjekt å ha litt orden:) Den fine og fargerike kurven har jeg forresten kjøpt hos Søstrene Grene - syns det er så godt med litt farger:)

Den superfine cupcakenålputen som mamma har laget til meg, har nå fast plass i den ene posen:) Sjekk ut den kreative bloggen til mamman min her!

12 kommentarer:

  1. Denne posen ble både søt og praktisk. Og nå er det veldig greitt for meg å spørre om å få låne nål, saks...., og vips så finner du det med en gang;)

    SvarSlett
  2. Veldig lurt! Likte virkelig den kurven din! Herlig med sterke farger :)

    SvarSlett
  3. Kjempelurt!! Så kreativ du er:))

    SvarSlett
  4. Å, så utrolig smart! Den var kjempeflott :) Kjente det klødde i sy-fingrene med en gang, hihi :) Tror jeg må lage noe lignende, for det er akkurat det samme her....alt ligger i bunnen av kurven.

    Ha en fin søndagskveld
    Klem

    SvarSlett
  5. Det var en smart løsning! Takk for hyggelig kommentar hos meg, og velkommen som følger :)

    SvarSlett
  6. Så kjekt, det problemet har jeg også, så kanskje den ideèn blir adoptert :)
    Og så søt hund :)

    Laila

    SvarSlett
  7. Det var et lkurt tips, takk skal du ha, jeg går straks igang:))

    SvarSlett
  8. Det var en smart løsning på et kjent problem. Herlig bilde av en kjempesøt hund:)

    SvarSlett
  9. Tusen takk for koselig kommentar hos meg. Gleder meg til å gi teppet imorgen :-)

    Lur løsning med kurven. Jeg er lik deg der; liker å ha orden i sysakene...;-)

    God midtuke til deg.

    SvarSlett
  10. Smart :o)
    Akkurat nå ligge mesteparten av garnet mitt på bordet attmed meg...

    SvarSlett
  11. Veldig smart, praktisk og pen løsning på oppbevaring av småting! Fin kurv også, godt med litt farger! :)

    SvarSlett
  12. Hej Birgitte
    Tak fordi du besøgte min blog. Så fandt jeg også din :)

    sikke mange flotte ting du laver, vil helt sikkert følge din blog
    Knus rikke

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer!
Om du ikke har egen blogg, er det bare å velge navn/nettadresse under "kommenter som". Så skriver du inn navnet ditt og kommentaren, før du trykker publiser.