mandag 22. februar 2016

Produkter til salg!


Jeg har lagt til en ny side på bloggen min, med produkter til salg. Jeg har sydd og strikket mye de siste årene, noe som har resultert i mange ferdige produkt. Jeg tenkte jeg skulle se om noe av dette kan være av interesse for de som følger med eller som er innom bloggen.
På bildet over ser dere min siste dille - strømpepinnebeskyttere! Det var så morsomt å kombinere ulike stoff og ulike knapper, så jeg klarte ikke stoppe ;) Her er det en stil for enhver smak:)



Flere strikkepinnemapper har det også blitt. Alle strikkere bør ha noe fint å ha pinnene sine i:)



Ulike strikke- og hekleprodukter er det også å finne. Her et par sheltievotter i nøytrale farger.

I linjen øverst på siden står det nå en ny fane med Produkter til salg!
Ta gjerne en titt innom :)

5 kommentarer:

  1. Så flott og gratulerer med salgsblogg :)

    SvarSlett
  2. Those strikkepinnemapper are really nice. Hopefully they find good new home:)

    SvarSlett
  3. Her var det mye fint, så jeg håper du får solgt masse!
    Hvis jeg allerede ikke hadde vesker til pinnene mine, hadde jeg kjøpt av deg.
    Ha en fin dag, og lykke til med salget! Klem :)

    SvarSlett
  4. Så mye flott og smart du har sydd! Håper salget går strykende - lykke til!

    SvarSlett
  5. Kjempefine ting du har laget! Lykke til med salget!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer!
Om du ikke har egen blogg, er det bare å velge navn/nettadresse under "kommenter som". Så skriver du inn navnet ditt og kommentaren, før du trykker publiser.