tirsdag 1. juni 2010

Det første innlegget i den nye bloggen!

Hei! Og velkommen til min nye blogg:) Jeg er en jente som liker å holde på med håndarbeid, noe som helt sikkert vil sette sitt preg på denne bloggen. Jeg liker godt strikking, hekling, quilting og scrapbooking. I tillegg liker jeg å prøve ut alt det nye som dukker opp i håndarbeidsfronten. Jeg har tidligere hatt håndarbeidsblogg sammen med søte og herlige Janne. Om du går inn på linken her, kan du se noe av det vi har laget:) Om kun få dager kjører jeg (pappa og storebror) til Lillehammer for å hente hjem min første sheltievalp!! :):) Nå sitter jeg bare og teller ned dagene til at valpen endelig skal bli min!


Som en start på bloggen tenkte jeg det kunne være fint å vise frem mitt nyeste englekort. Her har jeg tatt utgangspunkt i et søtt englebilde som jeg har skrevet ut på et ark med en "matt" overflate. Jeg har tre ulike rammer rundt bildet for å fremheve det best mulig. Rosene under bildet tar igjen rosene i hårkransene til englene. Dette kortet gikk til en venninne som har hatt bursdag for en stund siden:) Håper det falt i smak hos bursdagsbarnet:)

4 kommentarer:

  1. Hei!! Fin blogg og veldig fint kort:) Lykke til med hunden, gleder meg til det dukker opp bilder av den.

    SvarSlett
  2. gratulerer så masse me ny blogg! Ska følge me på den!

    SvarSlett
  3. Så kjekt me nok ein blogg;) Like hobbybloggar, så kjør på å legg ut masse av det fina du produsere:D

    SvarSlett
  4. Så spennanes med valp da, d blir sikkert kjæmpe bra! Glede mæ til å se bilde av den hær:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer!
Om du ikke har egen blogg, er det bare å velge navn/nettadresse under "kommenter som". Så skriver du inn navnet ditt og kommentaren, før du trykker publiser.