fredag 25. november 2011

Jeg er tilbake!

Jeg tror ikke det finnes noen god unnskyldning for den utrolig lange bloggpausen min, det er hele 6 måneder siden mitt forrige innlegg!! En stund har jeg faktisk ikke hatt lyst til verken å strikke, sy eller scrappe. Og om jeg startet på et nytt prosjekt, ble det iallefall ikke ferdigstilt.
Men nå kjenner jeg at lysten på håndarbeid og kreativitet er tilbake!! :) Etter å ha flyttet ut fra min lille leilighet, ble jeg sjokkert over det lasset jeg hadde med garn rundt omkring. Derfor har jeg nå bestemt meg for å bruke opp så mye restegarn jeg klarer før jeg handler inn til et nytt og større prosjekt. Vi får se hvor lenge jeg klarer å holde meg;)
I anledning den nye "bloggstarten" har bloggen fått et nytt design (det ble jeg forresten veldig fornøyd med;)). I tillegg har jeg bestilt navnelapper til å sy på mine kommende produkter. Navnelappene bestilte jeg her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer!
Om du ikke har egen blogg, er det bare å velge navn/nettadresse under "kommenter som". Så skriver du inn navnet ditt og kommentaren, før du trykker publiser.