tirsdag 27. desember 2011

Scrapping til jul!


Jeg liker veldig godt å lage noen julegaver selv, og julen 2011 ble ikke noe unntak. I år ble det både strikkede, sydde og scrappede julegaver. Tenkte jeg skulle begynne med å vise de scrappede gavene:

Det ble et scrappet bilde i en fin ikea-ramme.

Et takkekort til Molde Dyreklinikk som reddet min lille Bianca!


Også var det en venninne som ønsket seg en oppskriftsboks til jul. Jeg fant ikke noen boks i butikkene, så da bestemte jeg meg for å lage en selv. Fant en fin sølvboks på clas ohlson, som jeg har dekorert.

Har brukt rubonsbokstaver, blomster og sommerfugler på lokket.

Synes det gjorde seg med sommerfugler og krystaller på den ene siden av boksen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer!
Om du ikke har egen blogg, er det bare å velge navn/nettadresse under "kommenter som". Så skriver du inn navnet ditt og kommentaren, før du trykker publiser.