torsdag 27. november 2014

Lue og votter / Hat and mittens.


Mer tilbehørsstrikk har det blitt. Anne lue ble fin i lilla syns jeg:) Strikket med Karisma på pinne 4.


To par tovavotter jeg fikk bestilling på. Samme mønster, men så ulike i stil med ulik farge og stoff. Disse er også etter mitt eget mønster, Målfrid votter.

Nå holder jeg på med de siste forberedelsene til messe på lørdag. Da skal jeg delta på Rådhusmessa i Molde, det blir spennende!


Some new knitting:) The hat is knitted after my own pattern Anne hat. Knitted in purple Karismayarn from Drops design on needle 4. 
Two pair of felted mittens, also after my own pattern Malfrid mittens.

6 kommentarer:

  1. Kor fin dem blei vottan dine.
    Lykke til på messa :)

    SvarSlett
  2. Fine ting du har laget. De vottene er super søte. Lykke til på marked :)

    SvarSlett
  3. Så flotte ting du lager. Lua var bare helt nydelig. Tovede votter er virkelig en hit siden de er så varme og deilige.

    SvarSlett
  4. Du, den ble flott i lilla, Anne-luen din!
    Håper det har gått bra på Rådhusmessa i Molde, og at du fikk masse salg!
    -Anne-

    SvarSlett
  5. Så fine ting du ha strikket!

    SvarSlett
  6. Lekker lue og superfine votter du har strikka! Håper det gikk bra på messa!

    God adventstid fra Ingunn

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer!
Om du ikke har egen blogg, er det bare å velge navn/nettadresse under "kommenter som". Så skriver du inn navnet ditt og kommentaren, før du trykker publiser.