fredag 27. september 2013

Øyriket i Romsdal


Lørdag 21. september var det startskudd for Øyriket i Romsdal. På denne lørdagen invaderte øykommunene Midsund, Sandøy og Aukra, Molde by. Dette var en dag der øyboerne kunne vise seg frem til byfolket. Og jeg og mamma deltok med håndarbeid!


Vi stilte under navnet BE fantasy. Vi solgte strikke-, hekle- og sømprodukter. Mamma med bloggen Edny sine puslerier, laget blant annet nydelige bilder montert på rakved. Anbefaler dere å ta en titt innom bloggen - for masse inspirasjon:)

På bildene ser dere noen av mine produkter.







Her ser du litt av standen vår:) Med et fargerikt navneskilt som ble et skikkelig blikkfang. Det er første gang vi har deltatt med salg. Det var en spennende dag med mye folk. En god erfaring å ha med seg videre:)



7 kommentarer:

  1. Så mye flott dere hadde på standen deres.. Og et herlig navn.. :) Mammaen din lager mye flott, jeg lar meg imponere gang på gang.. :) Ser jo hvor du har kreativiteten din fra ;) Flink er du!!
    Ha en super helg!
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  2. Du har tydeligvis arvet din mors håndarbeidsglede. Masse fint dere lager - begge to :)

    SvarSlett
  3. Kjekke dag i byen, mye fint dere hadde i teltet:) Håper det ble litt salg også?

    SvarSlett
  4. tenk om jeg hadde visst dette, da hadde jeg kommet innom standen deres. Synes Øyrikedagane fikk lite publisitet i avisa, og vi på Husfliden (mellom plassen og storgata) visste svært lite om arrangementet. Håper det ble litt salg på dere

    SvarSlett
  5. Håper det ble litt salg på dere! Det er koselig med messer. Mye fint har du laget i allefall!

    SvarSlett
  6. Spennende med messer! Håper det blir mer publisitet rundt arrangementet neste år, da. Så er det alltid kjekt når noen vil handle, men det er jammen ikke lett å forutse hva kundene er interessert i å kjøpe.
    Jeg er også i gang med tanke på julesalget.....



    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  7. Så gøy :) Syns du er flink til å få det du lager ut til folk, både i form av oppskrifter og produkter :) tommel opp! :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer!
Om du ikke har egen blogg, er det bare å velge navn/nettadresse under "kommenter som". Så skriver du inn navnet ditt og kommentaren, før du trykker publiser.