torsdag 12. mars 2015

Flere møteplasser / More meetingplaces


Da har det blitt to nye Møteplasser for single sokker. Jeg syns det er så morsomt å lage slike bilder, som også er praktiske:)


Ulike stoff og farger gjør at bildene blir så ulike.


Det første møteplassbildet kan du se i dette innlegget. Det var en gave til mitt søskenbarn og hennes familie. Nå har jeg fått bilde av møteplassen i bruk. Veldig kjekt at den kommer til nytte :)


I have sewn two more pictures that works as meetingplace for single socks. You can read about the first meetingplace I made in this post. The last picture shows a meetinplace in use. It`s fun to see that the weddinggift did come to use:) 

3 kommentarer:

  1. Ingenting er som å se at det vi lager blir tatt i bruk! Det gir inspirasjon til å lage mer. Dette må være den perfekte gave, for single sokker er det rikelig av i alle hus vil jeg tro.

    Riktig god helg fra Ingunn.

    Sol og 5-6 kuldegrader her, perfekt vær for en tur i joggesko utpå dag. Fortrenger tanken på skigåing så godt jeg kan.

    SvarSlett
  2. Så morsomme de var! Og praktiske!! Her har sokker en mystisk tendens til å bli borte en og en, før jeg finner de igjen, for bare å oppdage at jeg ikke husker hvor jeg la de enslige...!

    SvarSlett
  3. Kjempe smart, og veldig dekorativ :)
    Lurer meg på om ikke jeg trenger en slik en....

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer!
Om du ikke har egen blogg, er det bare å velge navn/nettadresse under "kommenter som". Så skriver du inn navnet ditt og kommentaren, før du trykker publiser.